Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем превключване на скорости

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
    Безспорно, износването на накладките и избутването на буталата "повишава" капацитета на спирачната система, но не толкова, че да спадне нивото с повече от 1/3. При силно износени накладки и дискове, уплътняването на цилиндрите не е добро в периферията, а се получава и отклонение по остта. Това освен пропускане на спирачна течност, може да доведе и до други нежелани "ефекти", предполагам се сещаш, като технически грамотен мъж, за какво говоря.
    Това "1/3" го казваш малко наизуст. Ето, какво показват сметките:

    Диаметъра на предните цилиндърчета е 54 mm, на задните е 34 mm.

    При износване (общо на двете накладки) от 15 mm, разликата в обема е 0,102 л.

    Цялата система побира 0,5 л и ако приемем, че 0,2 от тях са в казанчето, излиза, че нивото ще се промени с повече от 1/2.

    За сведение - когато сменях дисковете и накладките на 166-цата и течността беше точно на средата, след смяната, тя преля.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Това "1/3" го казваш малко наизуст. Ето, какво показват сметките:

      Диаметъра на предните цилиндърчета е 54 mm, на задните е 34 mm.

      При износване (общо на двете накладки) от 15 mm, разликата в обема е 0,102 л.

      Цялата система побира 0,5 л и ако приемем, че 0,2 от тях са в казанчето, излиза, че нивото ще се промени с повече от 1/2.

      За сведение - когато сменях дисковете и накладките на 166-цата и течността беше точно на средата, след смяната, тя преля.
      Да, на изуст е, защото в същност и при ниво в казанчето под 1/3, системата няма да поеме въздух и ще функционира нормално, така че точната сметка в случая не е от функционално значение. За да се получи изпразване на казанчето под критично ниво, значи има теч, бил той и незабележим. Конструктивният принцип на казанчето е точно такъв, че ще те принуди да спреш, докато още можеш.

      Иначе и ти си карал на изуй гащи
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #18
        Здравейте колеги!
        Благодаря на всички за бързите и точни отговори, най-вече благодарности на колегата ecotronic!!! Отдели ми от времето си за да ми помогне, обясни какво е най-вероятния проблем, обясни ми как да обезвъздуша системата! Благодаря много!
        Найстина той беше прав, оказа се помпа на съединителя, не връщаше до край. Смених я днес сутринта обезвъздуших и сега скоростите превключват страхотно, дори по-добре от преди! Задна влиза мазно, първа и втора също много лесно!
        Благодаря колеги!
        Ще направя снимки за да покажа старата помпа в какво състояние е и ще ги кача!

        Comment


        • #19
          Развръзката колега?
          Last edited by BurgasAmbar; d.m.y г., 12:56.
          лазерна епилация Бургаскухни по поръчка бургас

          Comment

          Working...
          X